»Absolvent SŠ-technický obor (50000 - 60000,- Kč)
Jste čerstvým absolventem SŠ technického oboru? Hledáte novou pracovní příležitost v Blansku?
Pošlete nám Váš životopis!!
Hledá se: ABSOLVENT SŠ-TECHNICKÝ OBOR (40-50.000 Kč)
Popis práce: * Technická podpora zákazníkům a obchodníkům
* Tvorba nabídek v systému -SAP
* Řešení reklamací
* Práce v kanceláři v Blansku (1 den home office je možný)
Požadujeme: * Technický backround - vzdělání technického směru , elektro , strojní
* Ochota a schopnost se učit jak technické věci tak práci v SAP, excel atd..
* Angličtinu - schopnost komunikovat emailem s dodavateli , běžná komunikace i ústně
* Selský rozum , schopnost a snaha řešit zadané úkoly jednoduše
* Schopnost organizovat si práci , stanovit priority
Nabízíme: * 25 dnů dovolené
* Práci v úspěšné a moderní společnosti
* Příspěvek na stravování
* Bonusy
* .... a mnoho dalších bonusů!
* Místo výkonu práce: Blansko...
Daniela Hůrková, DiS., tel. 420739425983, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 602 00, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Administrativní podpora - oblast elektro (40000 - 50000,- Kč)
Hledáte si novou pracovní příležitost a chcete využít své technické myšlení? Právě hledáme pracovníka obchodní podpory, který se nebojí komunikace v anglickém jazyce a má selský rozum? Zkrátka, dokážete řešit zadané úkoly jednoduše? Pak jste náš člověk! Pošlete nám Váš životopis!
ADMINISTRATIVNÍ PODPORA - OBLAST ELEKTRO (40-50.000 Kč)
Popis práce: * Technická podpora zákazníkům a obchodníkům
* Tvorba nabídek v systému -SAP
* Práce s databází
* Řešení reklamací
Požadujeme: * SŠ/VŠ technického směru , elektro , strojní
* Zkušenosti na obdobné technické pozici
* Ochota a schopnost se učit jak technické věci tak práci v SAP, excel atd..
* Angličtinu - schopnost komunikovat emailem s dodavateli , běžná komunikace i ústně
Nabízíme: * 25 dnů dovolené
* Práci v úspěšné a moderní společnosti
* Příspěvek na stravování
* Možnost home officů
* Bonusy
* .... a mnoho dalších bonusů!
* Místo výkonu práce: Blansko...
Daniela Hůrková, DiS., tel. 420739425983, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 602 00, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Administrativní podpora s AJ (35000 - 45000,- Kč)
Máte zkušenosti s administrativní podporou výroby? Chcete mít možnost se dále posouvat a učit se nové věci? Umíte zachovat chladnou hlavu při nestandartních situacích? Chcete při své práci denně využívat anglický jazyk?
Pak mi pošlete Váš životopis a staňte se klíčovým členem administrativního týmu mezinárodní výrobní společnosti na pozici:
ADMINISTRATIVNÍ PODPORA S AJ
Popis práce: * Zajištění administrativní a organizační podpory výroby
* Spolupráce s oddělením logistiky, nákupu a výroby
* Správa objednávek a fakturace
* Spolupráce s obchodním oddělením a managementem v zahraničí
Požadujeme: * Min. SŠ vzdělání
* Praxi na pozici v administrativě ideálně ve výrobní společnosti
* Anglický jazyk pro denní komunikaci
* Znalost MS Office, ERP systémů
Nabízíme: *13. mzdu
* 5 týdnů dovolené
* Flexibilní pracovní dobu s pevným základem
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Možnost denního využití cizího jazyka
* Příspěvek na dopravu
* Vzdělávací kurzy a školení
* Příspěvek na stravování
* Stabilní a dlouhodobé pracovní uplatnění
* Možnost kariérního rozvoje
* Možnost nástupu IHNED nebo dohodou
* Místo výkonu zaměstnání: Praha
...
Ing. Markéta Holečková, tel. 420778424624, Advantage Consulting s.r.o., Národní 135/14, 110 00, Praha IBC, Pobřežní 620/3, Praha 8 Karlín, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Back office - strojírenství (30000 - 35000,- Kč)
Poohlížíte se po změně zaměstnání? Hledáte pracovní příležitost v administrativě a disponujete příjemným vystupováním? Chcete pracovat pro rodinnou společnost a být významným a spolehlivým článkem této společnosti?
Pak mi pošlete Váš životopis a přihlaste se do výběrového řízení na pozici:
BACK OFFICE - STROJÍRENSTVÍ (až 35.000 Kč)
Popis práce: * Denní komunikace se zákazníky
* Zadávání objednávek do systému
* Objednávání zboží u dodavatele
* Fakturace
* Správa agendy katalogů
* Komunikace s obchodním odd a skladem
Požadujeme: * SŠ vzdělání
* Znalost balíčku MS OFFICE
* Zkušenosti z obdobné pozice
* Znalost programu Money S5 - výhodou
* Komunikativní angličtinu nebo němčinu - výhodou
* Aktivitu, samostatnost, komunikativnost a příjemné vystupování
Nabízíme: * Práci v rodinné stabilní společnosti
* Příplatky za odpracované roky
* Týden dovolené navíc
* 2 Sickdays
* Příspěvek na stravování
* Příspěvek na jazykové kurzy
* Místo výkonu práce: Brno Řečkovice...
Ing. Renáta Adámková, tel. 420773773887, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 602 00, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Back office specialist/part-time (23000 - 30000,- Kč)
Hledá se důležitá opora našeho týmu!
Jsi pečlivý člověk, který si umí udržet přehled a ví, jak dotahovat věci do konce? Máš rád/a, když věci klapou, jak mají a baví tě podpora týmu v zázemí? Přijde ti zajímavé spojení moderních technologií a sportu? Pak hledáme právě tebe!
Jsme česká technologická firma, která dělá velké věci ve sportovním odvětví nejen v Evropě, ale i celém světě. Poskytuje unikátní a komplexní nástroje pro sportovní analýzu profesionálním fotbalovým klubům. Nejsme ale žádný korporát - jsme přátelská firma - jeden tým, která má rád, co dělá.
Ty můžeš být jeden nebo jedna z nás - důležitý člen, který nám pomůže, aby všechno v naší firmě fungovalo tak, jak má.
S námi poznáš i svět sportu, hlavně svět velkého fotbalu a nahlédneš do moderních technologií.
Popis práce: * Administrativní podpora - práce s dokumenty, fakturami, smlouvami.
* Řešení různorodých operativních úkolů v rámci společnosti.
* Příprava podkladů pro účetní, podpora HR či evidence majetku.
* Podpůrná činnost pro obchodní oddělení - správa databáze, tvorba dokumentů.
* Zajištění dopravy našich výrobků k zákazníkům - objednávky doprav, předávací protokoly.
* Pomoc s řízením kanceláře - zápisy z porad, starost o kanceláře, zajištění inovací.
* Spolupráce s kolegy napříč firmou.
Požadujeme: * Zkušenosti z administrativy, kanceláře nebo back office by se ti mohly hodit.
* Pečlivost, samostatnost a smysl pro detail je důležitý.
* Spolehlivost a zodpovědný i aktivní přístup by ti měl být přirozený - budeš mít důležitou roli v každodenním chodu firmy.
* Dobrou znalost MS Office (zejména Excel, Word).
* Angličtinu alespoň na úrovni B1 - nemusíš být rodilý mluvčí, ale e-mail zvládneš a nezalekneš se případně ani jednoduché komunikace s klientem.
* Reprezentativní vystupování a dobré komunikační schopnosti jsou určitě třeba. Budeš v kontaktu s partnery i našim týmem.
* Řidičák sk. B výhodou.
* A pokud máš zájem o marketing nebo práci na sítích, můžeme otevřít dveře i spolupráci v tomto směru.
Nabízíme: * Možnost pracovat na částečný úvazek (30 hodin týdně), postupně klidně i na plný.
* Stabilní zázemí firmy, která je na trhu už přes 15 let - a stále roste.
* Práci v mladém a dynamickém kolektivu - jsme menší a přátelská firma, která funguje už více jak 15 let, roste a dělá ve světě velké věci. My nejsme žádný strohý korporát!
* Možnost učit se nové věci a rozvíjet se spolu s firmou.
* Flexibilní pracovní dobu.
* 25 dní dovolené.
* Příspěvek na stravování.
* Firemní notebook a telefon.
* Káva a pohodová atmosféra v moderních kancelářích v Technologickém parku v Brně (JIC).
* Plat dle schopností i zkušeností .
Platové rozmezí je indikativní, jsme připraveni individuálně upravit v závislosti na zkušenostech a přidané hodnotě, kterou případný kandidát přinese naší společnosti.
Líbila by se ti taková práce? Pošli nám životopis nebo odkaz na LinkedIn na hr@panoris.com - budeme se těšit na setkání u nás!
...
Daniela Hůrková, DiS., tel. 420739425983, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 602 00, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hledá se nákupčí (45000 - 55000,- Kč)
Do výrobní firmy hledáme nákupčí! Máš nadšení pro práci v nákupu a hovoříš plynně anglicky? Tak to tě právě hledáme! Pošli životopis v AJ!
Popis práce: * Hledání a oslovování nových potencionálních dodavatelů
* Vyjednávání cenových podmínek s dodavateli a analýza nabídek z hlediska nákladové efektivity
* Zajištění dodání testovacích vzorků
* Optimalizace nákladů na nakupované materiály
* Sledování a vyhodnocování dodavatelských vztahů
Požadujeme: * Min. SŠ vzdělání
* Praxe na pozici nákupčího je pouze výhodou
* Komunikativní znalost angličtiny
* Výborná znalost MS Excel.
* Pozice vhodná pro absolventy technických oborů
Nabízíme: * Flexibilní pracovní doba
* 25 dnů volna
* Dotované stravování
* Firemní soutěže a odměny
* Bonusy
* Místo výkonu práce: Klášterec nad Ohří
...
Mgr. Aneta Jarošová, tel. 420777498772, Advantage Consulting s.r.o., Orlí, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hledáme administrativní posilu do našeho týmu v Brně!
Chceš získat zkušenosti v oblasti logistiky a obchodu? Baví tě práce s daty, jsi pečlivý/á a umíš to s Excelem? Pak hledáme právě tebe!
<h3 class="" data-start="775" data-end="795"><strong data-start="779" data-end="795">
Náplň práce:</strong></h3><ul data-start="796" data-end="1251"><li class="" data-start="796" data-end="853"><p class="" data-start="798" data-end="853">Administrativní podpora v oblasti logistiky a obchodu</p></li><li class="" data-start="854" data-end="919"><p class="" data-start="856" data-end="919">Správa a evidence přepravní dokumentace (objednávky přepravy)</p></li><li class="" data-start="920" data-end="970"><p class="" data-start="922" data-end="970">Zakládání nových produktů do interního systému</p></li><li class="" data-start="971" data-end="1005"><p class="" data-start="973" data-end="1005">Zpracování objednávek a faktur</p></li><li class="" data-start="1006" data-end="1031"><p class="" data-start="1008" data-end="1031">Příjem zboží na sklad</p></li><li class="" data-start="1032" data-end="1084"><p class="" data-start="1034" data-end="1084">Kompletace a předání dokladů finančnímu oddělení</p></li><li class="" data-start="1085" data-end="1133"><p class="" data-start="1087" data-end="1133">Řešení reklamací a nesrovnalostí v dodávkách</p></li><li class="" data-start="1134" data-end="1190"><p class="" data-start="1136" data-end="1190">Spolupráce s účtárnou - příprava a kontrola podkladů</p></li><li class="" data-start="1191" data-end="1251"><p class="" data-start="1193" data-end="1251">Kontrola etiket a označení produktů dle platné legislativy</p></li></ul>
Nabízíme:
Co nabízíme:
- Mzda: 32 000 Kč brutto + 3 000 Kč měsíční osobní ohodnocení
- 25 dní dovolené
- Možnost home office 1x týdně
- Příjemné a přátelské pracovní prostředí
- Podpora profesního růstu a možnost kariérního postupu
Jsme stabilní společnost působící v oblasti prodeje alkoholických a nealkoholických nápojů. Patříme mezi přední dodavatele sektů a prémiového alkoholu na českém trhu. Našimi zákazníky jsou jak velké obchodní řetězce, tak menší prodejny po celé republice. Neustále rosteme a rozvíjíme se, a právě teď hledáme posilu do našeho týmu.
Region: Jihomoravský kraj...
APROFES, Markéta Konečná, tel. 420774247445, e-mail: marketa.konecna@aprofes.czaprof
»HR manager (50000 - 60000,- Kč)
Máte zkušenosti s vedením HR oddělení a chcete pracovat pro stabilní českou výrobní společnost? Uvažujete o změně a hledáte perspektivní zaměstnání s fajn kolektivem? Tak mi zašlete životopis a pojďme se propojit!
HR MANAGER (50-60.000 KČ)
Popis práce: * Vedení a koordinace personálního oddělení
* Analýza personálních dat a reporting pro management
* Spolupráce s ostatními odděleními a vedením
* Nábor zaměstnanců
* Organizace školení a využití dotačních programů
* Řešení pracovněprávních otázek v souladu s legislativou
* Plánování firemních akcí
* Správa firemních sociálních sítí
Požadujeme: * Min. SŠ vzdělání
* Praxi na obdobné pozici
* Zkušenosti s náborem
* Orientaci v pracovněprávní legislativě
* Aktivní přístup, komunikativnost, organizační schopnosti
* Znalost práce na PC
Nabízíme: * Flexibilní pracovní doba
* Týden dovolené navíc
* Firemní akce
* Přátelské prostředí
* Stravenky
* Příspěvek na životní/důchodové pojištění
* Prémie a bonusy
* Občerstvení na pracovišti
* Nástup možný IHNED
* Lokalitu: Žďár nad Sázavou
...
Bc. Marie Pomykalová, tel. 420739025261, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»HR senior specialist - nástup ihned (40000 - 50000,- Kč)
Hledám zkušeného PERSONALISTU! Máte výborné komunikační schopnosti? Disponujete alespoň 2 roční praxí v HR oblasti ve výrobní společnosti? Ovládáte náborové techniky a procesy? Domluvíte se anglicky? Chcete být posilou našeho HR odd.? Pak neváhejte zaslat svůj životopis!
Popis práce: * Podpora HR a účetního oddělení - vstupní, výstupní formality, dokumentace, docházka, podklady pro mzdy atd.
* Vedení výběrových řízení, selekce kandidátů, příslušná dokumentace a evidence
* Starost o stávající zaměstnance
* Aktivní podílení se na náborové činnosti
* Komunikace a aktualizace potřeb oddělení napříč společností
* Reporty
Požadujeme: * SŠ/VŠ vzdělání se zaměřením na humanitní nebo lidské zdroje
* Praxi v oboru Hr ve výrobní solečnosti - nutností
* Angličtinu na velmi dobré úrovni - denní komunikace
* Orientaci v zákoníku práce a mzdové problematice
* Řidičský průkaz sk. B
* Organizační a administrativní dovednosti
* Komunikativnost a schopnost pracovat v týmu
* Schopnost pracovat s HR softwarem a systémy
* Ochota dojíždět do místa výkonu práce - 16km od Liberce
Nabízíme: * Nástupní plat od 40.000 Kč
* Velmi příjemné prémie
* Osobní ohodnocení
* Stravenkový paušál
* 25 dní dovolené
* Sick days
* Občerstvení na pracovišti
* Příspěvky na vzdělávací kurzy a dopravu
* Firemní akce
* Možnost profesního i platového růstu
* Místo výkonu: Okr. Liberec...
Jana Srncová, tel. 420775474383, Advantage Consulting s.r.o., Orlí, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Komunikační suverén do kanclu! - až 60.000kč
Vítám Vás u zkůžky talentového rozpoznáváňá!
Ten, který toto dočte až do konca a nezakokce sa, jak prvnička, keď na ňu mrkne arašída v reklamě na tatranky má první štacu prakticky za sebů.
Do našeho nebeského týmu Recruiterů ve Štatlu zháňáme adekvátní posilu - a keď pravím posilu, tým myslím, že ťa ani tento náborový plátek nerozháže, ale pudeš, pošleš mě životopis a v něm bude stát, že za to budeš stát!
Prosím pěkně moralisti, lingvisté a další brbloni, majůc nuktání mňa tu pranýřovat teď přestanů luštit, co je tu napsané a půjdů si stěžovat do nejaké iné fajné skupiny. Na ostatní sa těším!
Popis práce: * Čeká ťa práca v příjemném kanclu s výhledem skorem jak na Time Square
* Budeš echtovně šperkovat svůj komunikační um
* Čeká ta vymýšlání vlastní potrefené inzerce
* Halda volání a psaní
* Staneš sa nadějů - mnohým pomožeš dostat vysněnů prácu
* Zároveň sa staneš šanců pro firmy, aby konečně měli vysněného zaměstnanca
* A budeš v tom chcet byt nadmíru dobrý - bo sa budeš učit od najlepších - NE ode mňa! - pravím od nalepších
* Mňa možeš ve chvilce volna sledovat, jak sa točím na židli
Požadujeme: * Střední školu byste mohli mět dodělanů
* Vítáme praxu na podobnéj pozici
* Čuňu měj ostrů, ale né sprostů
* Další jazyk vítáme - jak vidíš
* Otevřená mysl, schopnosť neztratit sa cestů do rachoty a chuť na sobě zapracovat
* Na PC potřebujem iné majstrštiky než postování obrázků na socíálních síťách
* Jít naproti všemu neznámému, lapit to a ochočit!
Nabízíme: * Nejaký plat dostaneš - fix od 27.000Kč - je na tobě
* Máme tu k temu směšné prémie - výplatnica ti čuňu fakt roztáhne
* Kvartální plačtivé odměny - budeš řvat od radosti!
* Práca sa flexibilně roztahuje kludně do celého dňa
* Je možné pracovat hen aj tuná
* K odpočinku u kaluže 20 dní zadarmo
* Je ti šoufl - vem si Sick Day - máš 5
* Kafe ti udělajů, oběd ti donesů
* Sů tu různé zábavy, tancovačky a sportovačky
* Makáš fakt echtovně? Pak máš aj v pátek volno - ale šéfovéj to neříkaj!
* Dostaneš skvělé zaučení a eště skvělejších kolegů
* Nafasuješ mobil, noťas, točící židlu a písničku na uvítanů
* Kancelář máš v BRNĚ...
Jana Srncová, tel. 420775474383, Advantage Consulting s.r.o., Orlí, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Komunikativní kolega/yně do PA - práce snů! (26500 - 60000,- Kč)
Hej TY! TY, co máš kuráž, bystrou mysl, komunikaci kadence kulometu a fakt bys chtěl/a získat práci v personální agentuře! Protože jestli už máš dokonce praxi jako personalista nebo jsi se jím chtěl/a vždycky stát - hledáme právě TEBE! Nečekej! Představ se mi v životopise a staň se naším novým kolegou!
Popis práce: * Čeká tě pestrá práce v SUPER týmu
* Denní komunikace s klienty a uchazeči o zaměstnání
* Aktivní a kreativní tvorba inzerce, příslušná administrativa
* Vyhledávání nových pracovních příležitostí
* Péče o stávající zákazníky a specifikace jejich požadavků
* Aktivní vyhledávání potencionálních kandidátů, jejich selekce a prezentace
* Práce v interním systému, reporty
* Účast na poradách, školeních a hlavně našich firemních akcích
Požadujeme: * Školu - nejlépe dokončenou
* Předchozí praxi na podobné pozici s otevřenou náručí vítáme
* PC - Balíček MS Office, interní systémy
* AJ/NJ - cizí jazyk se vždycky hodí
* Vytříbená slovní zásoba
* Aktivní přístup
* Milá povaha se smyslem pro humor
* Ochota pracovat na sobě
* ŘP - sk. B - aktivní řidič/ občasné schůzky
Nabízíme: * Nástupní plat od 27.000 Kč
* Velmi příjemné prémie
* Kvartální odměny
* Osobní ohodnocení
* Motivační soutěže o hodnotné ceny
* Stravenkový paušál
* Flexibilní pracovní dobu
* Možnost částečného Homeoffice
* 20 dní dovolené + 5 dní Sick days
* Občerstvení na pracovišti
* Sodexo benefitní kartu
* Čtyřdenní pracovní týden
* Příspěvky na vzdělávací kurzy
* Možnost profesního i platového růstu
* Kancelář v BRNĚ
...
Jana Srncová, tel. 420775474383, Advantage Consulting s.r.o., Orlí, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Learning + development specialist - od 37.000 Kč
Hledáme pohodovou, komunikativní, přátelskou osobu již zkušenou v personální oblasti, která třeba hledá další příležitost k osobnímu rozvoji, změně, či jen možnosti motivovat, učit a směrovat.
Pokud zvedáš ruku a chceš zavolat - Tady jsem! Neváhej ani vteřinu, pošli mi svůj životopis i v AJ nebo zavolej a probereme tvou pracovní příležitost.
Vhodné pro uchazeče z Chomutova, Mostu i Podbořan!
Popis práce: * Budeš zastávat klíčový element podpory firemního vzdělávání
* Tvorba plánů školení a kurzů, včetně jejich vedení
* Dohled nad firemní rozpočtem pro tuto oblast
* Aktivní vyhledávání a komunikace s poskytovateli školení
* Iniciativa k vylepšení zavedených procesů
* Implementace nových postupů a procesů
* Spolupráce s kolegy napříč společností a podpora HR teamu
* Reporty a analýzy
Požadujeme: * SOU/SŠ/ VOŠ - odpovídajícího oboru
* Praxe z personálního oddělení/HR nebo podobné pozice
* Práce na PC - hlavně balíček MS office
* Organizační a velmi dobré komunikační schopnosti
* AJ - komunikativní úroveň
* Schopnosti samostatné i týmové práce
* Ochotu učit se a zdokonalovat
* ŘP - sk. B - občasné firemní schůzky
Nabízíme: * Nástupní plat ve výši Vašich zkušeností
* Kvartální prémie
* Příspěvky a příplatky
* Flexibilní pracovní doba
* Vlastní organizace náplně práce
* Občerstvení na pracovišti
* 28 dní dovolené
* Benefitní program
* Dotovaná strava
* Vzdělávací kurzy a školení
* Místo výkonu: Okr. Louny...
Jana Srncová, tel. 420775474383, Advantage Consulting s.r.o., Orlí, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Obchodní referent/-ka (30000 - 35000,- Kč)
Poohlížíte se po změně zaměstnání? Hledáte pracovní příležitost v administrativě a disponujete příjemným vystupováním? Chcete pracovat pro rodinnou společnost a být významným a spolehlivým článkem této společnosti?
Pak mi pošlete Váš životopis a přihlaste se do výběrového řízení na pozici:
OBCHODNÍ REFERENT/-KA (30 - 35.000 Kč)
Popis práce: * Denní komunikace se zákazníky
* Zadávání objednávek do systému
* Objednávání zboží u dodavatele
* Fakturace
* Správa agendy katalogů
* Komunikace s obchodním odd a skladem
Požadujeme: * SŠ vzdělání
* Znalost balíčku MS OFFICE
* Zkušenosti z obdobné pozice
* Znalost programu Money S5 - výhodou
* Komunikativní angličtinu nebo němčinu - výhodou
* Aktivitu, samostatnost, komunikativnost a příjemné vystupování
Nabízíme: * Práci v rodinné stabilní společnosti
* Příplatky za odpracované roky
* Týden dovolené navíc
* 2 Sickdays
* Příspěvek na stravování
* Příspěvek na jazykové kurzy
* Místo výkonu práce: Brno Řečkovice...
Ing. Renáta Adámková, tel. 420773773887, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 602 00, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Obchodní referent/ka v elektru (30000 - 45000,- Kč)
Považuješ se za komunikativního člověka se skvělými vyjednávacími schopnostmi? Máš vzdělání v elektro oboru a směřuješ na pozici obchoďáka? Zajímáš se o technické novinky a trendy? Skvěle!
Pošli mi životopis a přihlas se do výběrového řízení na pozici:
OBCHODNÍ REFERENT/KA V ELEKTRU (30-45.000 Kč)
Popis práce: * Každodenní komunikace se zákazníky na pobočce v Českých Budějovicích
* Administrativa spojená se zakázkami
* Komunikace s dodavateli
* Spolupráce napříč různými úseky společnosti
* Zpracování technických požadavků
Požadujeme: * Vzdělání v oboru elektrotechniky
* Praxe v elektro oboru - výhodou
* Zkušenost s prodejem - výhodou
* Práce na PC, MS Office
* Zkušenost s programem SAP - výhodou
* Komunikační dovednosti
Nabízíme: * Dovolenou nad rámec zákona
* Finanční bonusy
* Měsíční i roční příplatky
* Příspěvek na stravování
* Příspěvek na PP / ŽP
* Možnost kariérního růstu
* Firemní akce
* Precizní školení od seniorních kolegů
* Lokalitu: České Budějovice
...
Ing. Eva Drozdová, tel. 420775474380, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Office + executive asitent/ka (35000 - 40000,- Kč)
Jste organizovaný člověk, kterého jen tak něco nerozhází? Baví vás udržovat pořádek v administrativě a zajistit, aby vše ve firmě běželo hladce? Pak hledáme právě vás!
Budete klíčovým článkem mezi vedením a kanceláří, postaráte se o administrativu, schůzky, návštěvy i firemní akce. Pokud máte smysl pro detail, multitasking a dotahujete věci do konce, tahle role je pro vás jako stvořená!
Popis práce: *Péče o návštěvy, organizace firemních akcí a dárků pro vedení i kolegy.
*Administrativní podpora - tisk, kopírování, svazování dokumentů, archivace a ověřování písemností u notáře.
*Správa SPZ, parkovacího systému, telefonních služeb (T-Mobile), ČTU formulářů.
*Příprava podkladů pro firemní a sportovní akce.
*Dohled nad kancelářemi, kuchyňkou a kancelářským vybavením.
*Správa dokumentů pro ČUZK (LV, sbírka listin).
*Organizace vánočních aktivit (seznamy, dárky, firemní večírek, PF).
*Příprava prezentací ve spolupráci s grafikem, správa webu a sociálních sítí.
*Plánování schůzek a správa diářů.
*Kontrola e-mailové komunikace a příprava podkladů.
*Připomínání nedokončených úkolů.
*Zajištění pochůzek mimo kancelář (pošta, lékárna, čistírna apod.).
Požadujeme: *Minimálně středoškolské vzdělání.
*Technicky zdatného uživatele - dobrá znalost MS Office, práce s interními systémy výhodou.
*Člověka, který se zajímá o provoz firmy a zapojuje se do jejího chodu.
*Organizovanou a spolehlivou osobnost - schopnost rychle reagovat a prioritizovat úkoly.
*Komunikačně zdatného člověka - profesionální vystupování, samostatnost, pečlivost, diskrétnost.
*Administrativně schopného kandidáta - zkušenosti s kancelářskou agendou a prací s dokumenty.
*Člověka s odolností vůči stresu - schopnost práce pod tlakem a řešení nečekaných situací.
*Znalost angličtiny základní.
*ŘP sk. B.
Nabízíme: *Zajímavé finanční ohodnocení.
*Mobilní telefon k soukromému využití.
*Stravenkový paušál.
*Krásné kanceláře v centru Brna.
*Pracovní dobu 8:00 - 16:30.
*Příspěvek na životní pojištění od 2. roku zaměstnání.
*Možnost parkování v garáži.
*Nástup možný ihned....
Petr Hykel THEONES, tel. 420775787062, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 708/36, 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Recepční - Lipno nad Vltavou (130 - 150,- Kč)
Do našeho týmu skupiny JBX Resort Lipno hledáme nadšeného a spolehlivého kolegu či kolegyni, který se rád/a a rychle učí.
Jsi/jste typ, který chce na sobě každý den pracovat? A zlepšovat se? Pojď/pojďte se stát součástí budoucnosti naší skupiny se zázemím silné rodinné firmy.
Hledáme kolegy/ně na recepci a do provozu JBX Resort Lipno nad Vltavou. Vhodné pro studenty SŠ a VŠ. Ubytování a stravování částečné zajištěno.
Popis práce: * Obsluha recepce a odpoledního baru, další administrativní úkony spojené s chodem recepce, práce s pokladnou (check in, check out, platby, rezervace služeb, ...)
* Komunikace a týmová spolupráce s ostatními úseky hotelu a celého resortu
* Komunikace s hosty
* Příprava snídaní - výpomoc
* Úklid společných prostor hotelu
Požadujeme: * Min. věk 17 let
* Komunikativní znalost anglického nebo německého jazyka
* Znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook, rezervační systém Previo)
* Pracovitost, spolehlivost, samostatnost, příjemné a slušné vystupování
Nabízíme: * Možnost HPP, zkráceného úvazku nebo brigády
* Příjemné moderní pracovní prostředí
* Výdělek 130 - 150 Kč/hod
* Zajištění ubytování po dobu brigády
* Částečně zajištěné stravování
* Směny dle dohody, možnost dlouhodobé spolupráce
* Místo výkonu práce: Lipno nad Vltavou
V případě Vašeho zájmu o uvedenou pozici nám zašlete Váš životopis!...
Monika Kočková, tel. 420739291337, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 602 00, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Recepční pro právní kancelář (35000 - 40000,- Kč)
Máš ráda kontakt s lidmi, jsi organizačně zdatná a záleží ti na tom, aby věci klapaly na jedničku? Hledáme milou a spolehlivou kolegyni, která s úsměvem přivítá naše klienty, udrží pořádek v recepční agendě a pomůže nám vytvořit příjemné prostředí každý den. Přidej se do pohodového týmu v samém srdci Prahy - stačí poslat životopis včetně fotografie a přihlásit se na pozici:
RECEPČNÍ PRO PRÁVNÍ KANCELÁŘ (35.-40.000 Kč)
Popis práce: * Uvádění a obsluha příchozích klientů a návštěv
* Vyřizování telefonátů a e-mailů, předávání vzkazů
* Přebírání a distribuce pošty
* Objednávání kancelářských potřeb a drobného občerstvení
* Koordinace provozu zasedacích místností (rezervace, příprava, usazování návštěv)
* Spolupráce s kolegyní na recepci a večerními asistentkami
* Různorodá administrativní podpora
Požadujeme: * Příjemné vystupování a reprezentativní vzhled
* Schopnost jednat s úsměvem i ve chvílích, kdy vyzvání telefon, přichází klient a do toho se vaří káva
* Komunikativní angličtinu - telefonické hovory i vítání zahraničních hostů
jsou denní chleba
* Praxi v oblasti recepce nebo administrativy uvítáme
* Pečlivost, samostatnost a zdravý selský rozum
Nabízíme: * Práci, která má šmrnc + super kolektiv
* Zajímavé finanční ohodnocení + bonusy
* Moderní pracovní prostředí
* Čtvrtletní bonusy (ano, i na silonky a lodičky ??)
* Roční bonusy (0,75 %), pravidelné navyšování mzdy
* Propracovaný systém benefitů
* Možnost kariérního růstu
* Místo výkonu práce: Praha...
Bc. Nikola Kolářová, tel. 420739290528, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 602 00, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Recepční s AJ (35000 - 40000,- Kč)
Hledáme reprezentativní recepční s organizačním talentem a dobrou angličtinou!
Do našeho týmu hledáme spolehlivou a příjemně vystupující posilu na pozici recepční, která zvládne nejen přivítat návštěvy s úsměvem, ale nezalekne se ani administrativy nebo drobných organizačních úkolů.
Pokud jsi to ty, neváhej nám poslat svůj životopis! Budeme se těšit na osobní setkání.
Do našeho přátelského kolektivu hledáme:
RECEPČNÍ s AJ (35 - 40. 000 Kč + bonusy)
Popis práce: * Profesionálně zastupovat firmu na recepci : osobně, telefonicky i e-mailem
* Koordinovat návštěvy, schůzky a běžný chod kanceláře
* Podporovat vedení firmy v administrativě a komunikaci
* Spolupráce s druhou kolegyní na recepci a s večerními recepčními
* Spolupracovat s týmem a pomáhat tam, kde je zrovna potřeba
Požadujeme: * SŠ ukončené maturitou
* Zkušenosti z recepce nebo jiné asistentské pozice
* Příjemné a reprezentativní vystupování podmínkou!
* Dobré komunikační a organizační schopnosti
* Angličtinu na komunikativní úrovni (ústní i písemná)
* Znalost MS Office
* Samostatnost, pečlivost a chuť být oporou týmu
Nabízíme: * Stabilní a přátelské zázemí s profesionálním přístupem
* Smysluplnou práci, kde je každý den trochu jiný
* Možnost rozšířit si záběr i o asistentské činnosti
* Karierní růst
* Zajímavé finanční ohodnocení a čtvrtletní bonusy, podporu v rozvoji
* Pravidelná pracovní doba 8hod
* Pracoviště na atraktivním místě s dobrou dostupností
* Nástup ihned nebo dohodou
* Místo výkonu práce: Praha 1
...
Bc. Denisa Longinová, tel. 420773773889, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 602 00, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Recruiter - startovací pozice v HR (30000 - 50000,- Kč)
Láká tě oblast HR, a hledáš místo, kde můžeš rozjet svůj potenciál? Pokud se nebojíš výzev a chceš být za dobrou práci náležitě odměněn pošli mi životopis.
RECRUITER - STARTOVACÍ POZICE V HR
Popis práce: * hledání těch správných kandidátů
* správa inzerce, prohledávání databází, práce se sociálními sítěmi
* práce s LinkedIn recruiter
* zajištění náborového procesu
* být partnerem a oporou pro klienty
* administrativní úkony
Požadujeme: * min. SŠ vzdělání
* znalost angličtiny - výhodou
* znalost práce na PC a s MS Office
* zkušenost z prodeje, call centra nebo zákaznického servisu - výhodou!
* zájem o obchodní činnost
* proaktivní přístup k práci
* odolnost proti stresu
Nabízíme: * fixní mzdu + prémie, které si sám ovlivníš!
* až 5 týdnů dovolené/ po pěti letech až 6
tůdnů
* pružnou pracovní dobu
* možnost homeoffice
* možnost volných pátků
* příspěvek na stravné
* motivační soutěže
* mladý a přátelský kolektiv
* odborné zaškolení
* možnost práce na zkrácený úvazek
* kancelář v centru Brna s krásným výhledem na východ slunce...
Mgr. Vladimíra Marková, tel. 420778779756, Advantage Consulting s.r.o., Orlí, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Recruiter - volné pátky (30000 - 55000,- Kč)
Hledáte možnost uplatnění svého potenciálu a chtěli byste se dále vzdělávat v oblasti obchodu a personalistiky? Jste orientovaní na cíl a chcete se podílet na úspěchu zavedené největší české personální agentury? Pak hledáme právě Vás!
Pro rozšíření našeho týmu v Brně hledáme nové kolegy/kolegyně na pozici:
RECRUITER - VOLNÉ PÁTKY (30-55.000 Kč)
Popis práce: * vedení pohovorů s kandidáty, komunikace s firmami
* tvorba a správa inzerátů, zpracování životopisů
* aktivní vyhledávání kandidátů, práce s databázemi
* obchodní aktivity, akvizice nových klientů
* účast na obchodních jednáních a pohovorech
* administrativní činnosti spojené s výkonem pozice
Požadujeme: * SŠ/VŠ vzdělání
* obchodní myšlení, zaměření na výsledky
* předchozí zkušenosti s náborem či obchodem výhodou
* uživatelskou znalost práce na PC (MS Office) a dobrou znalost českého pravopisu
* samostatnost, silné komunikační a argumentační schopnosti
* řidičský průkaz sk. B
Nabízíme: * při splnění svých cílů volné pátky (po zaučení)
* možnost pracovat i na zkrácený úvazek
* kariérní růst (pokud budeš šikovný a budeš mít ambice, můžeš se stát brzy teamleaderem)
* stabilní zázemí největší české personální agentury
* motivující finanční ohodnocení (fix + odměny)
* sick days
* stravenkový paušál
* mobil + notebook i k osobnímu užití
* dovolená navíc
* důkladné zaškolení, firemní vzdělávání
* dog friendly office
* různé soutěže a firemní akce
* home office
* flexibilní pracovní dobu
* pěkné kanceláře v centru Brna
* multisport kartu
* práce je vhodná pro muže i ženy
* místo výkonu práce: Brno, Orlí ulice...
Mgr. Gabriela Hansliková, tel. 420775787340, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36
602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Recruiter do personální agentury (27000 - 50000,- Kč)
Aktuálně do našeho týmu hledám nového kolegu na pozici recruitera. Nesmí ti chybět smysl pro humor a výborné komunikativní schopnosti, naše práce je totiž z velké části o komunikaci s uchazeči a klienty. Takže pokud se nebojíš mluvit, nechybí ti určitá vytrvalost a chceš si vydělat pěkný penízky, pojď k nám!
Popis práce: * Denní komunikace s klienty a uchazeči o zaměstnání
* Kreativní tvorba inzerce
* Aktivní oslovování a vyhledávání uchazečů hledajících práci, jejich předvýběr
* Péče o stávající zákazníky a specifikace jejich požadavků
* Práce v interním systému, reporty
* Účast na poradách, školeních a hlavně našich firemních akcích
Požadujeme: * Min. SŠ s maturitou (vítáme i čerstvé absolventy)
* Předchozí praxi na obdobné pozici - i formou brigády (obchod, finance, personalistika)
* Uživatelská znalost MS Office
* Alespoň základní AJ
* Aktivní a energický přístup k povinnostem
* Komunikativní schopnosti a smysl pro pořádek
* ŘP - sk. B - aktivní řidič/ občasné schůzky
Nabízíme: * Nástupní plat od 27.000 Kč
* Homeoffice po zapracování až 3 dny v týdnu!
* Velmi příjemné prémie a odměny
* Osobní ohodnocení
* Motivační soutěže
* Flexibilní pracovní dobu
* 20 dní dovolené + 5 dní Sick days
* Občerstvení na pracovišti
* Sodexo benefitní kartu
* Volné pátky (za určitých podmínek)
* Příspěvky na vzdělávací kurzy
* Kancelář ve středu BRNA...
Mgr. Aneta Jarošová, tel. 420777498772, Advantage Consulting s.r.o., Orlí, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Specialista péče o zákazníky s AJ/NJ - směnný provoz (45000 - 55000,- Kč)
Hledáte práci, kde využijete znalosti anglického a německého jazyka na denní bázi? Chcete pracovat pro významnou společnost a vydělat si fakt velmi zajímavé peníze?
Pak reagujte na tuto nabídku:
SPECIALISTA PÉČE O ZÁKAZNÍKY S AJ/NJ - SMĚNNÝ PROVOZ (až 55.000 Kč)
Popis práce: * Denní komunikace emailovou a telefonickou formou se zákazníky v zahraničí
* Zodpovědnost za zpracování servisních požadavků
* Organizace dojezdu servisnímu technikovi
* Spolupráce s dalšími kolegy a odděleními
Požadujeme: * Aktivní znalost německého a anglického jazyka
* Zodpovědnost, prozákaznický přístup a organizační schopnosti
* Zkušenosti se zákaznického servisu VÝHODOU
* Ochotu pracovat ve 3 směnném provozu (R,O,N)
Nabízíme: * Lukrativní mzdové ohodnocení
* Prémie
* 25 dnů dovolené + další dny volna
* Možnost plného nebo zkráceného úvazku
* Příspěvek na stravování
* Příspěvek na životní pojištění, penzijní spoření
* Příspěvek na sportovní a volnočasové aktivity
* Místo výkonu práce: České Budějovice
...
Daniela Hůrková, DiS., tel. 420739425983, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 602 00, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Specialista právní podpory (49000 - 60000,- Kč)
Přidej se k našemu Global Contract Management týmu! Hledáme parťáka, který má zkušenosti s řízením smluvních procesů a těší se na nové výzvy. A co víc, čekají tě i služební cesty, např. Švýcarsko. Pokud máš chuť pracovat v mezinárodním týmu a podílet se na zajímavých projektech, ozvi se nám!
Pokud Tě pracovní pozice zaujala, POŠLI NÁM PROSÍM TVOJE CV V ČEŠTINĚ I ANGLIČTINĚ :)
Popis práce: * Tvorba, koordinace a dohled nad smluvní agendou
* Přehled objednávek a sledování jejich změn
* Definice smluvních rámců a zajištění souladu s interními i externími požadavky
* Správa změn ve smlouvách včetně evidování nákladů
* Analýza a vyhodnocení rizikových faktorů
Požadujeme: * Vzdělání v oblasti techniky nebo ekonomie (SŠ/VŠ)
* Pokud máte zkušenosti s vedením projektů, máte u nás body navíc
* Dobrá orientace v MS Excel, znalost systému SAP je výhodou
* Velmi dobrá znalost AJ
* Zkušenost s realizací smluv je výhodou
* Občasné cestování do zahraničí
Nabízíme: * Různorodá a zajímavá práce v mezinárodním týmu
* Flexibilní pracovní doba
* Po zapracování možnost 2 dny HO/týdně
* 25 dní dovolení
* Stravovací benefity
* Poukázky na volný čas a zábavu
* Příspěvek na důchodové spoření
* Zvýhodněné telefonování
Místo výkonu zaměstnání: Ústí nad Orlicí...
Tereza Giňa, tel. 420778705557, Advantage Consulting s.r.o., Orlí, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Technicko-administrativní podpora - elektronika (45000 - 55000,- Kč)
Hledáme člověka, který bude připravovat nabídky a bude podporou pro obchodníky v rámci prodeje elektronických součástek. Důležitá je i znalost anglického jazyka kvůli komunikaci s dodavateli. Jste to vy? Pak mi zašlete svůj životopis.
Významná nadnárodní společnost působící v oblasti prodeje elektronických součástek hledá nového člena týmu na pozici:
TECHNICKO-ADMINISTRATIVNÍ PODPORA - ELEKTRONIKA (45.-55.000 Kč)
Popis práce: * řešení technické podpory obchodníkům při tvorbě nabídky (výběr vhodných součástek v rámci daného řešení)
* zpracování požadavků od zákazníků a nacenění vhodného řešení
* řešení případných reklamací od zákazníků
* práce v MS Excel a SAP
Požadujeme: * SŠ/VŠ technického směru (elektro/strojírenství)
* praxi na obdobné pozici s technickými produkty
* komunikativní znalost anglického jazyka (komunikace s dodavateli telefonicky/mailem)
* schopnost učit se nové věci
Nabízíme: * zázemí stabilní nadnárodní společnosti
* zajímavé mzdové ohodnocení
* 25 dní dovolené
* příspěvek na stravování
* možnost home office až 2 dny v týdnu po zapracování
* možnost nástupu IHNED
* místo pracoviště: Blansko...
Bc. Nikola Kolářová, tel. 420739290528, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 602 00, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Technicko-obchodní specialista (35000 - 50000,- Kč)
Hledáme technickou podporu obchodu pro strojírenskou firmu! Máte technické vzdělání, dobrou znalost technické dokumentace a anglický jazyk na komunikativní úrovni? Hledáte zajímavou změnu a chcete pracovat pro stabilní společnost? Tak mi zašlete Vaše CV a pracujte na pozici:
TECHNICKO-OBCHODNÍ SPECIALISTA (35-50.000 KČ)
Vhodné i pro juniory!
Popis práce: * Zajišťování technické podpory obchodnímu týmu
* Řešení technických dotazů se zákazníky
* Správa interního systému
* Cenotvorba, tvorba analýz a statistik
* Práce dle výkresové dokumentace
* Kontrola správnost dat v IS
Požadujeme: * Min. SŠ vzdělání v technickém oboru
* Dobrá znalost technické dokumentace
* Zkušenosti na obdobné pozici
* Anglický jazyk na komunikativní úrovni
* Komunikativnost, týmovost, ochota učit se novým věcem
Nabízíme: * Týden dovolené navíc
* Stravenky
* Příspěvek na životní pojištění
* Firemní akce
* Příspěvek na volnočasové aktivity
* Bonusy a prémie
* A další benefity
* Nástup možný IHNED
* Lokalitu: Žďár nad Sázavou
...
Bc. Marie Pomykalová, tel. 420739025261, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Technický specialista obchodu (35000 - 50000,- Kč)
Hledáme technickou podporu obchodu pro strojírenskou firmu! Máte technické vzdělání, dobrou znalost technické dokumentace a anglický jazyk na komunikativní úrovni? Hledáte zajímavou změnu a chcete pracovat pro stabilní společnost? Tak mi zašlete Vaše CV a pracujte na pozici:
TECHNICKÝ SPECIALISTA OBCHODU (35-50.000 KČ)
Vhodné i pro juniory!
Popis práce: * Zajišťování technické podpory obchodnímu týmu
* Řešení technických dotazů se zákazníky
* Správa interního systému
* Cenotvorba, tvorba analýz a statistik
* Práce dle výkresové dokumentace
* Kontrola správnost dat v IS
Požadujeme: * Min. SŠ vzdělání v technickém oboru
* Dobrá znalost technické dokumentace
* Zkušenosti na obdobné pozici
* Anglický jazyk na komunikativní úrovni
* Komunikativnost, týmovost, ochota učit se novým věcem
Nabízíme: * Týden dovolené navíc
* Stravenky
* Příspěvek na životní pojištění
* Firemní akce
* Příspěvek na volnočasové aktivity
* Bonusy a prémie
* A další benefity
* Nástup možný IHNED
* Lokalitu: Žďár nad Sázavou
...
Bc. Marie Pomykalová, tel. 420739025261, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Vedoucí HR oddělení (50000 - 60000,- Kč)
Máte zkušenosti s vedením HR oddělení a chcete pracovat pro stabilní českou výrobní společnost? Uvažujete o změně a hledáte perspektivní zaměstnání s fajn kolektivem? Tak mi zašlete životopis a pojďme se propojit!
VEDOUCÍ HR ODDĚLENÍ (50-60.000 KČ)
Popis práce: * Vedení a koordinace personálního oddělení
* Analýza personálních dat a reporting pro management
* Spolupráce s ostatními odděleními a vedením
* Nábor zaměstnanců
* Organizace školení a využití dotačních programů
* Řešení pracovněprávních otázek v souladu s legislativou
* Plánování firemních akcí
* Správa firemních sociálních sítí
Požadujeme: * Min. SŠ vzdělání
* Praxi na obdobné pozici
* Zkušenosti s náborem
* Orientaci v pracovněprávní legislativě
* Aktivní přístup, komunikativnost, organizační schopnosti
* Znalost práce na PC
Nabízíme: * Flexibilní pracovní doba
* Týden dovolené navíc
* Firemní akce
* Přátelské prostředí
* Stravenky
* Příspěvek na životní/důchodové pojištění
* Prémie a bonusy
* Občerstvení na pracovišti
* Nástup možný IHNED
* Lokalitu: Žďár nad Sázavou
...
Bc. Marie Pomykalová, tel. 420739025261, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Vedoucí personálního oddělení (50000 - 60000,- Kč)
Máte zkušenosti s vedením HR oddělení a chcete pracovat pro stabilní českou výrobní společnost? Uvažujete o změně a hledáte perspektivní zaměstnání s fajn kolektivem? Tak mi zašlete životopis a pojďme se propojit!
VEDOUCÍ PERSONÁLNÍHO ODDĚLENÍ (50-60.000 KČ)
Popis práce: * Vedení a koordinace personálního oddělení
* Analýza personálních dat a reporting pro management
* Spolupráce s ostatními odděleními a vedením
* Nábor zaměstnanců
* Organizace školení a využití dotačních programů
* Řešení pracovněprávních otázek v souladu s legislativou
* Plánování firemních akcí
* Správa firemních sociálních sítí
Požadujeme: * Min. SŠ vzdělání
* Praxi na obdobné pozici
* Zkušenosti s náborem
* Orientaci v pracovněprávní legislativě
* Aktivní přístup, komunikativnost, organizační schopnosti
* Znalost práce na PC
Nabízíme: * Flexibilní pracovní doba
* Týden dovolené navíc
* Firemní akce
* Přátelské prostředí
* Stravenky
* Příspěvek na životní/důchodové pojištění
* Prémie a bonusy
* Občerstvení na pracovišti
* Nástup možný IHNED
* Lokalitu: Žďár nad Sázavou
...
Bc. Marie Pomykalová, tel. 420739025261, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Zákaznická podpora - elektronika i pro absolventy (35000 - 45000,- Kč)
Hledáme absolventa VŠ technického směru, který chce využít svých technických znalostí jako podpora pro zákazníky v rámci prodeje elektronických součástek. Důležitá je i znalost anglického jazyka kvůli komunikaci s dodavateli. Jste to vy? Pak mi zašlete svůj životopis.
Významná nadnárodní společnost působící v oblasti prodeje elektronických součástek hledá nového člena týmu na pozici:
ZÁKAZNICKÁ PODPORA - ELEKTRONIKA i pro ABSOLVENTY (35.-45.000 Kč)
Popis práce: * řešení technické podpory obchodníkům při tvorbě nabídky (výběr vhodných součástek v rámci daného řešení)
* zpracování požadavků od zákazníků a nacenění vhodného řešení
* řešení případných reklamací od zákazníků
* práce v MS Excel a SAP
Požadujeme: * VŠ vzdělání technického směru (elektro/strojírenství)
* praxi na obdobné pozici výhodou, ale důležité je technické myšlení, ostatní tě naučíme
* komunikativní znalost anglického jazyka (komunikace s dodavateli telefonicky/mailem)
* schopnost učit se nové věci, proaktivní přístup
Nabízíme: * zázemí stabilní nadnárodní společnosti
* zajímavé mzdové ohodnocení
* 25 dní dovolené
* příspěvek na stravování
* možnost home office až 2 dny v týdnu po zapracování
* možnost nástupu IHNED
* místo pracoviště: Blansko...
Bc. Nikola Kolářová, tel. 420739290528, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 602 00, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
požadované hledání nebylo úspěšné !
+ vyhledejte další podobné pracovní nabídky !
Navštivte i další profesní rubriky JobMasteru!
Prohlédněte si kompletní seznam novinek v tomto týdnu!